FAQ

Tilaukset

Mitä maksutapoja käytätte?

Käytössämme on Klarna Checkout ja kaikki heidän tarjoamansa maksutavat, kuten korttimaksu, lasku, osamaksu tai verkkopankin suoramaksu. Klarna Checkout toimii lähes kaikissa maissa ympäri maailman, mutta maksutavat saattavat vaihdella maasta riippuen.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Mikäli tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit totta kai peruuttaa sen. Tarjoamme tosin todella nopean toimituksen, mistä johtuen pakkaamme tilauksesi pian tilauksen teon jälkeen. Otathan siis kiireesti yhteyttä, mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, sillä emme voi taata, ettemme olisi jo lähettäneet sitä.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Yleisin syy siihen, ettet ole saanut tilausvahvistusta, on virheellinen sähköpostiosoite. Suosittelemme tarkistamaan osoitteen Klarnalta, sillä saamme tilauksen tiedot suoraan heiltä. Joissakin tapauksissa sähköpostin roskapostisuodatin siirtää lähettämämme sähköpostit suoraan roskapostikansioon, joten tarkistathan vielä, ettei vahvistus ole joutunut sinne. Mikäli et vieläkään löydä tilausvahvistustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Normaali toimitusaika Ruotsiin on 1-3 arkipäivää ja Eurooppaan 2-6 arkipäivää. Kiireisinä ja ruuhkaisina aikoina toimituksissa saattaa olla viivettä, joista tietysti ilmoitamme sinulle.

Mitä toimitus maksaa?

Tarjoamme maksuttoman toimituksen maasta riippumatta.

Voinko seurata toimitustani?

Totta kai. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse ilmoituksen lähetyksestä sekä seurantalinkin ja seurantanumeron paketillesi.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kuinka palautan ostokseni?

Jokaisella tilauksella on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen support@goldenmoose.com ja autamme sinua mahdollisimman pian.

Kuinka reklamoin viallisesta tuotteesta?

Takaamme, että toimitamme tilaamasi tuotteen virheettömässä kunnossa. Siksi onkin tärkeää, että otat yhteyttä meihin mahdollisimman nopeasti, mikäli tuotteessa on vikaa. Ota yhteyttä sähköpostitse support@goldenmoose.com ja autamme sinua mahdollisimman pian.

Takuu

Kuinka pitkä takuu tuotteilla on ja mitä se kattaa?

Kaikilla tuotteillamme on yhden vuoden takuu. Tuotteet on valmistettu vastaamaan korkeita vaatimuksiamme, eli takuu kattaa mahdolliset valmistusvirheet.

Mitä takuu ei kata?

Viat ja vauriot, jotka johtuvat varkaudesta, tulipalosta, katoamisesta, tuotteen altistumisesta vedelle tai sen UV-säteilylle altistamisesta.
Viat ja vauriot, jotka aiheutuvat tuotteen väärinkäytöstä (iskut, kolhut, murtuminen, putoaminen jne.), onnettomuudet tai perusteettomat korjaukset tai muutokset.
Ulkoiset muutoksetn sekä viat ja vauriot, jotka aiheutuvat tuotteen normaalista kulumisesta ja ikääntymisestä.