FAQ

Tilaukset

Mitä maksutapoja käytätte?

Käytössämme on Klarna Checkout ja kaikki heidän tarjoamansa maksutavat, kuten korttimaksu, lasku, osamaksu tai verkkopankin suoramaksu. Klarna Checkout toimii lähes kaikissa maissa ympäri maailman, mutta maksutavat saattavat vaihdella maasta riippuen.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Mikäli tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit totta kai peruuttaa sen. Tarjoamme tosin todella nopean toimituksen, mistä johtuen pakkaamme tilauksesi pian tilauksen teon jälkeen. Otathan siis kiireesti yhteyttä, mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, sillä emme voi taata, ettemme olisi jo lähettäneet sitä.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Yleisin syy siihen, ettet ole saanut tilausvahvistusta, on virheellinen sähköpostiosoite. Suosittelemme tarkistamaan osoitteen Klarnalta, sillä saamme tilauksen tiedot suoraan heiltä. Joissakin tapauksissa sähköpostin roskapostisuodatin siirtää lähettämämme sähköpostit suoraan roskapostikansioon, joten tarkistathan vielä, ettei vahvistus ole joutunut sinne. Mikäli et vieläkään löydä tilausvahvistustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Normaali toimitusaika Ruotsiin on 1-3 arkipäivää ja Eurooppaan 3-6 arkipäivää. Sesonkiaikana toimitusaika voi olla muutama päivä pidempi.

Mitä toimitus maksaa?

Tarjoamme maksuttoman toimituksen maasta riippumatta.

Voinko seurata toimitustani?

Totta kai. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse ilmoituksen lähetyksestä sekä seurantalinkin ja seurantanumeron paketillesi.

Vaihto- ja palautusoikeus

Kuinka palautan ostokseni?

Ohjeet kuljetusvahinkojen varalle:

  • Jotta asiasi saataisiin käsiteltyä nopeasti, ota selkeä kuva rikkinäisestä esineestä ja lähetä kuva meille sähköpostilla osoitteeseen support@goldenmoose.com.
  • Kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme, sisällytä yhteydenottoon aina tilausnumerosi.
  • Kuljetusvahingosta tulee reklamoida 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ja yhdellä kertaa. Siksi on tärkeää tarkastaa koko lähetys ennen reklamaation tekemistä.
  • Pidätämme oikeuden joko palauttaa maksun vahingoittuneesta esineestä tai lähettää asiakkaalle uuden tuotteen.
  • Mikäli otamme reklamaation kohteena olevan tuotteen takaisin testattavaksi ja osoittautuu, ettei tuotteessa ole vikaa, veloitetaan sinulta kaikki toimituskulut sekä mahdolliset käsittelykulut.
  • Siinä tapauksessa että lähetämme korvaavan tuotteen ja ilmoitamme, että haluamme vahingoittuneen tuotteen / vahingoittuneet tuotteet takaisin, vastaamme palautustoimituksesta. Jos asiakas ei lähetä takaisin tuotteita, joita korvaavan tuotteen on vastaanottanut, veloitamme asiakkaalta kaikki kustannukset, kuten toimituksen, tuotteen hinnan sekä käsittelymaksun.
Kuinka reklamoin viallisesta tuotteesta?

Tarkasta aina tuote heti, kun se on toimitettu. Reklamoiminen rikkinäisenä tai viallisena toimitetusta tuotteesta edellyttää, että otat yhteyttä meihin osoitteeseen support@goldenmoose.com 14 päivän kuluessa pakettisi vastaanottamisesta.

Mikäli kyse on viasta tai puutteesta, joka ilmenee vauriottoman tuotteen vastaanottamisen jälkeen, katso tiedot takuustamme.

Takuu ja käsittely

Kuinka kauan takuu on voimassa ja mitä se kattaa?

Kaikki tuotteemme saavat vuoden takuun. Tuotteet on tehty täyttämään korkeat vaatimuksemme. Sen lisäksi tuotteillamme on takuu mahdollisten valmistusvirheiden varalle.

Huomaa, että takuu ei koske tuotteita, jotka ovat viallisia tai rikkinäisiä toimitettaessa. Sinun tulee tarkastaa tuotteet tällaisten tapausten varalta ja reklamoida niistä 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Lue lisätietoja ostoehdoistamme.

Mitä takuu ei kata?

Selventäviä esimerkkejä asioista, joita takuu ei kata:

  • Viat ja vauriot, joka liittyvät varkauteen, tulipaloon tai vesivahinkoon tai vauriot, jotka ovat aiheutuneet tuotteen altistumisesta UV-säteilylle.
  • Vauriot tai viat, jotka ovat aiheutuneet vääränlaisesta käytöstä (iskut, kolhiintumat, ruhjeet, putoamiset jne.), vahingosta tai sopimattomasta korjauksesta tai muutoksesta.
  • Normaaliin kulumiseen ja ikääntymiseen kuuluvat ulkonäkömuutokset, vauriot ja viat.
  • Vauriot, viat tai ulkonäkömuutokset, jotka johtuvat tuotteiden pesemisestä astianpesukoneessa.
Kuinka tuotteet pestään?

Tuotteet pestään käsin. Täytä haalealla vedellä, odota hetki, ravista kevyesti ja kaada vesi pois. Toista kunnes tuotteet ovat puhtaita.