Mitä maksutapoja käytätte?
Käytössämme on Klarna Checkout ja kaikki heidän tarjoamansa maksutavat, kuten korttimaksu, lasku, osamaksu tai verkkopankin suoramaksu. Klarna Checkout toimii lähes kaikissa maissa ympäri maailman, mutta maksutavat saattavat vaihdella maasta riippuen.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Mikäli tilaustasi ei ole vielä lähetetty, voit totta kai peruuttaa sen. Tarjoamme tosin todella nopean toimituksen, mistä johtuen pakkaamme tilauksesi pian tilauksen teon jälkeen. Otathan siis kiireesti yhteyttä, mikäli haluat peruuttaa tilauksesi, sillä emme voi taata, ettemme olisi jo lähettäneet sitä.
En ole saanut tilausvahvistusta?
Yleisin syy siihen, ettet ole saanut tilausvahvistusta, on virheellinen sähköpostiosoite. Suosittelemme tarkistamaan osoitteen Klarnalta, sillä saamme tilauksen tiedot suoraan heiltä. Joissakin tapauksissa sähköpostin roskapostisuodatin siirtää lähettämämme sähköpostit suoraan roskapostikansioon, joten tarkistathan vielä, ettei vahvistus ole joutunut sinne. Mikäli et vieläkään löydä tilausvahvistustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Normaali toimitusaika Ruotsiin on 1-3 arkipäivää ja Eurooppaan 3-7 arkipäivää. Sesonkiaikana toimitusaika voi olla muutama päivä pidempi.
Mitä toimitus maksaa?
Tarjoamme maksuttoman toimituksen maasta riippumatta.
Voinko seurata toimitustani?
Totta kai. Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse ilmoituksen lähetyksestä sekä seurantalinkin ja seurantanumeron paketillesi.
Kuinka palautan ostokseni?
Ohjeet kuljetusvahinkojen varalle:
Kuinka reklamoin viallisesta tuotteesta?
Tarkasta aina tuote heti, kun se on toimitettu. Reklamoiminen rikkinäisenä tai viallisena toimitetusta tuotteesta edellyttää, että otat yhteyttä meihin osoitteeseen support@goldenmoose.com 14 päivän kuluessa pakettisi vastaanottamisesta.
Mikäli kyse on viasta tai puutteesta, joka ilmenee vauriottoman tuotteen vastaanottamisen jälkeen, katso tiedot takuustamme.
Kuinka kauan takuu on voimassa ja mitä se kattaa?
Kaikki tuotteemme saavat vuoden takuun. Tuotteet on tehty täyttämään korkeat vaatimuksemme. Sen lisäksi tuotteillamme on takuu mahdollisten valmistusvirheiden varalle.
Huomaa, että takuu ei koske tuotteita, jotka ovat viallisia tai rikkinäisiä toimitettaessa. Sinun tulee tarkastaa tuotteet tällaisten tapausten varalta ja reklamoida niistä 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta. Lue lisätietoja ostoehdoistamme.
Mitä takuu ei kata?
Selventäviä esimerkkejä asioista, joita takuu ei kata:
Kuinka tuotteet pestään?
Tuotteet pestään käsin. Täytä haalealla vedellä, odota hetki, ravista kevyesti ja kaada vesi pois. Toista kunnes tuotteet ovat puhtaita.
Tuote on lisätty ostoskoriisi